Home | Salud Profesional | Salud Profesional Família
Aquest producte està dissenyat expressament per als professionals que volen tenir perfectament protegida la salut dels seus éssers més estimats.
Ofereix la cobertura mèdica més completa, de manera que l’atenció primària, les urgències durant les 24 hores del dia tot l’any, qualsevol hospitalització i diferents mètodes terapèutics estan inclosos en aquesta assegurança.
Salut Professional Família incorpora, a més, prestacions especials, com ara la cirurgia refractiva de la miopia i el diagnòstic i el tractament de la infertilitat, pensant especialment en aquelles persones que tenen algun problema de fertilitat per poder ampliar la seva família.
La preocupació de Nueva Mutua Sanitaria pel benestar dels seus assegurats és total, per això l’assegurança Salut Professional Família incorpora accions concretes per a la prevenció precoç de malalties mitjançant accions o campanyes de prevenció, a més de tenir entre les nostres cobertures una variada gamma de proves enfocades a la detecció precoç del càncer.
Les assegurances de Nueva Mutua Sanitaria, a més de les garanties més beneficioses incloses en cada modalitat, ofereixen als assegurats beneficis i avantatges addicionals que els protegeixen davant de qualsevol contratemps relacionat amb el seu benestar i el de la seva família, una selecció de serveis sociosanitaris complementaris a l’assegurança d’assistència mèdica.
El mutualista pot accedir còmodament a la seva Àrea Privada i fer qualsevol gestió des del lloc on es trobi. Fins i tot si sou a l’estranger, amb Salut Professional Família podreu gaudir d’assistència d’urgència.
Quines matèries són objecte de comunicació mitjançant aquest canal?
Podran comunicar-se per aquest Canal qualsevol accions o omissions que puguin constituir:
a. Infraccions del Dret de la Unió Europea;
b. Infraccions penals o greus o molt greus de caràcter administratiu, compreses –però no limitades a– totes aquelles que impliquin menyscapte econòmic per a la Hisenda Pública o la Seguretat Social.
c. Infraccions de Dret Laboral en matèria de seguretat i salut a la feina.
d. Infraccions del Codi Ètic i de Conducta de NMS i de qualsevol altra política o procediment intern.
Les queixes o reclamacions dels prenedors d’assegurances, assegurats o beneficiaris d’assegurances compten amb un procediment específic per tramitar-lo per mitjà del Servei d’Atenció al Client, accessible des de la pàgina web oa través de l’adreça de correu electrònic sac@nuevamutuasanitaria.es.