CANAL INTERN D'INFORMACIÓ

Aquest Canal Intern d´Informació de Nueva Mutua Sanitaria, Mutua de Seguros a Prima Fija, i la seva filial Tecnología de Salud y Bienestar, S.L.U. forma part del seu Sistema Intern d’Informació, la recepció del qual es gestiona de forma externa pel despatx Gómez-Acebo & Pombo, amb la finalitat de reforçar la confiança i la confidencialitat de les fonts d’informació.

Quines matèries són objecte de comunicació mitjançant aquest canal?

Podran comunicar-se per aquest Canal qualsevol accions o omissions que puguin constituir:

a. Infraccions del Dret de la Unió Europea;

b. Infraccions penals o greus o molt greus de caràcter administratiu, compreses –però no limitades a– totes aquelles que impliquin menyscapte econòmic per a la Hisenda Pública o la Seguretat Social.

c. Infraccions de Dret Laboral en matèria de seguretat i salut a la feina.

d. Infraccions del Codi Ètic i de Conducta de NMS i de qualsevol altra política o procediment intern.

Les queixes o reclamacions dels prenedors d’assegurances, assegurats o beneficiaris d’assegurances compten amb un procediment específic per tramitar-lo per mitjà del Servei d’Atenció al Client, accessible des de la pàgina web oa través de l’adreça de correu electrònic sac@nuevamutuasanitaria.es.

Qui pot fer servir aquest Canal?

Es troben legitimats per utilitzar aquest Canal:

I. persones que tinguin la condició d’empleats públics o treballadors per compte d’altri;

II. autònoms;

III. mutualistes, consellers i persones pertanyents a lòrgan dadministració, direcció o supervisió de la nostra entitat, inclosos els membres no executius;

IV. qualsevol persona que treballi per a sota la supervisió i la direcció de contractistes, subcontractistes i proveïdors;

V. informants que comuniquin o revelin públicament informació sobre infraccions obtinguda en el marc d’una relació laboral o estatutària ja finalitzada, voluntaris, becaris, treballadors en període de formació amb independència que percebin o no una remuneració i d’aquells la relació laboral dels quals encara no hagi començat , en els casos en què la informació sobre infraccions hagi estat obtinguda durant el procés de selecció o de negociació precontractual.

Com fer servir el Canal Intern d’Informació?

El procediment s’inicia mitjançant comunicació nominativa o anònima a través dels següents mitjans emplenant i enviant aquest formulari a l’adreça de correu electrònic cumplimientonms@ga-p.com.